Witaj na forum

Tylko Wierczanie - Tajna ważna sprawa

Dragomir - Czw Paź 25, 2007 7:18 pm
: Temat postu: Tajna ważna sprawa
Na prośbę Rościgniewa on wytłumaczy
Rościgniew - Pią Paź 26, 2007 8:17 am
:
ogólnie chodzi o składkę. Jedziemy do sojuszników i obżeramy ich i korzystamy z gościnności itd. może warto by się zastanowić i jakiś grosz im wcisnąć do łapy bo w dzisiejszych czasach kasą nikt nie sra a za dziękuję to nie wiem czy tak fajnie im nas gościć.

[ Dodano: Pią Paź 26, 2007 8:18 am ]
od razu dopiszę że chodzi mi o ściepę na żarcie które robią a nie żeby im płacić jak w hotelu za usługi.
Nierad - Pią Paź 26, 2007 8:36 am
:
Można by się delikatnie podpytać, po ile się składają i przesłać im na konto. Moim zdaniem za tych, którzy mają zamiar jechać, powinniśmy uznać tych, którzy wcześniej wpłacą składkowe na imprezę.
Rościgniew - Pią Paź 26, 2007 12:12 pm
:
no nie wiem czy jest sens aż tak się napinać, ale co do zasady to chyba powinno tak być. Inną kwestią jest że prawdopodobnie ugoszczą nas też bez żadnej kasy dla nich i może bardziej byłoby właściwie to sformułować, że kto ma ten daje na ściepę u kogo z kasą bardziej krucho to może nie płaci... tylko może być zaraz sytuacja że u wszystkich będzie krucho ale liczę na braterską uczciwość. To straszne pieniądze raczej nie będą jak sądzę.
Nierad - Pią Paź 26, 2007 1:48 pm
:
Może niech Ci co mają kasę, założą za tych, którzy nie mają, a chcą jechać.
Rościgniew - Pią Paź 26, 2007 2:17 pm
:
ogólnie pewnie będziemy wiedzieli co to za kwota będzie więc się całość podzieli i najwyżej wszyscy się złożą po 2 zyle więcej i już. Taka moja propozycja.
Jaksa - Pią Paź 26, 2007 4:46 pm
:
Popieram. Niech każdy da ile może. Nie ustalajmy stawki.

[ Dodano: Pią Paź 26, 2007 4:49 pm ]
A może zamiast dawania kasy, kupmy jadło i trunki. Zawsze to lepiej wygląda i nikt się nie będzie krzywo patrzył.
Rościgniew - Pią Paź 26, 2007 6:26 pm
:
no tylko kwestia jest taka, że dziewczyny tam chleb pieką a my możemy kupić sklepowy i będzie słabo wyglądał i to się tyczy wszystkiego. Bo chyba z mąką, kaszą i gulaszem tam nie pojedziemy :) trzeba się poprostu dogadać. Witomirze może pociągniesz, którąś z niewiast za język i coś się dowiesz bo jakby jesteś z nimi w największej komitywie.
Nierad - Pią Paź 26, 2007 6:49 pm
:
W związku z tym zacząłem prowadzić dyskretne rozmowy. Z tego, co się na razie dowiedziałem chyba konkretnej kwoty trudno się będzie dowiedzieć, bo ostatnia impreza była z pieniędzy kasowych. Może porozmawiaj wprost Rościgniewie z Radziechem?
Lutobor - Pią Paź 26, 2007 7:49 pm
:
poprostu napisac ze najlepiej zeby wszyscy sie zlozyli po iles kasy na tą biesiadę:) i juz
Dragomir - Pią Paź 26, 2007 8:47 pm
:
mi się wydaje że najlepiej było by po prostu napisać im że np o miód to my się zatroszczymy, bo kasę jak damy w łapę to idę o zakład że nie wezmą, a miód to sporo kosztuje
Nierad - Pią Paź 26, 2007 9:01 pm
:
Mnie się wydaje, ze propozycja Dragomira (tak Dragomirze) jest najlepsza.
Rościgniew - Sob Paź 27, 2007 12:50 am
:
może i faktycznie macie rację że oni żarcia a my ileś alkonu i chyba będzei sprawiedliwie. Postaram się Radziecha dorwać i przedyskutować z nim wszystko. Jak tylko coś będę wiedział to napiszę.
Nierad - Wto Paź 30, 2007 7:58 pm
:
Piszcie, kto jedzie, bo w Zadrudze chcą wiedzieć, ile osób.
Pomścibor - Wto Paź 30, 2007 8:23 pm
:
mnies sie kruca w dupe nie uda fak szlag, musze byc w szkole z ranca w sobote odebrac wpis... :shaking: :shaking:
Wilkomir - Wto Paź 30, 2007 8:44 pm
:
No Ja też znowu nie moge :/!! Nic nie moge poradzić no ale nie moge, choćbym nie wiem jak chciał. Najwyżej potem zdacie relacje co było omówione na wiecu na forum i tyle. Lekko denerwuje mnie tylko to, że termin nie jest podpasowany pod wszystkich tylko tak jak powiedział Radziech tak jest :/ moim zdaniem powinno być uzgodnione no bo przecież jest to dość ważny wiec i każdy powinien być.
Nierad - Wto Paź 30, 2007 10:13 pm
:
A nie zdążysz na wiec przed naszym wyjazdem do Radomska? Padła taka propozycja, żeby go zrobić wcześniej. Wiecu nie zrobimy bez co najmniej 7 członków drużyny (niezbędne quorum przy liczbie 10 wszystkich).
Bratomir - Sro Paź 31, 2007 3:55 pm
:
Na wiec wpadne ale nie pojade z wami do Zadrugi ale ich tam pozdrówcie od Bratomira :) Mam nadzieje że dostane szczęgółowy opis i fajne zdjęcie co bym relacje mógł spisać :) A o której wiec? Acha i jak Witku sprawdzileś pieśń :) ?
Lutobor - Sro Paź 31, 2007 4:01 pm
:
Eh ja tez nie jestem pewnien czy pojade
Strzebor - Sro Paź 31, 2007 4:19 pm
:
Ehh... nie jade jednak ;/
Wilkomir - Sro Paź 31, 2007 5:37 pm
:
Heh kurde, myślałem, że ja jakiś ewenement, że nie jade :/ co jest typy? no ja nie jade dlatego, że nie moge bo mama nie każe tylko dlatego, że na ten czas wyjazdu jestem zajęty i nie mam jak się dostać :/
Lutobor - Sro Paź 31, 2007 5:55 pm
:
Dobra to ja jade:P
Rościgniew - Czw Lis 01, 2007 11:57 am
:
no to jedziemy wychodzi że we 4 sztuki o ile dobrze liczę

Rościgniew
Witomir
Wojmir
Lutobor

Cóż ekipa nieliczna ale śliczna. Kruca nie wiem jak z Radziechem gadać... coś mi nie idzie bo ja o jednym on o czymś innym w ogóle. Gadałem ze Świetlaną też i niestety nic mi też nie potrafiła powiedzieć konkretnie. Chyba wychodzi że się wszystkiego na miejscu dowiemy. Trudno jakoś to będzie.
Lutobor - Czw Lis 01, 2007 5:49 pm
:
Ale co mamy sie na miejscu dowiedziec:P?