Witaj na forum Strona Główna
HomeStrona główna  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
WIETNICA
Autor Wiadomość
Dobromiła 



Wiek: 30
Posty: 68
Skąd: Radomsko
Wysłany: Sob Gru 01, 2007 11:35 am   

Deszcz... Coś mi to mówi... Ale jakoś tak... Nie mogę sobie przypomnieć, dopasować twarzy do osoby xD... *wredota*
_________________
Spójrz, rozwiała się łkaniem- płakaniem
Radość moja po trawie, po rośnej...
 
 
     
Radziech 




Posty: 247
Skąd: Zadruga Wierczan
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 12:46 am   

na bitwe zesmy nie dotarli, nie zarejestrowalismy sie kazdy pojedynczo i nie przesłalismy fotek
_________________
www.zadruga-wierczan.pl
 
     
Symeon 




Wiek: 46
Posty: 68
Skąd: zza wody
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 11:28 pm   

A to moze i donbrze? Jesli sie tam pojawic (na fresze sobie poczytalem), to lepiej w glorii i chwale. Tamci kolesie potrafia - jak czytalem, od nich, nad wyraz 'historycznosciowo-upierdliwi'.
_________________
Walcz! I licz na to, że nikt cię nie zwalczy!
Wtedy bogowie - może - pomogą.
Schola Gladiatoria

 
 
     
Dobromiła 



Wiek: 30
Posty: 68
Skąd: Radomsko
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 11:38 pm   

Będą sprawdzać bieliznę? ;)
_________________
Spójrz, rozwiała się łkaniem- płakaniem
Radość moja po trawie, po rośnej...
 
 
     
Radziech 




Posty: 247
Skąd: Zadruga Wierczan
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 12:22 am   

nie ma problemu i kępacji, jestesmy bardziej historycznie ubrani niż niejedna druzyna, własnie sle foty do midgardu
_________________
www.zadruga-wierczan.pl
 
     
Żywia



Posty: 109
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 1:51 am   

jakie foty i kogo...=_='
 
     
Dobromiła 



Wiek: 30
Posty: 68
Skąd: Radomsko
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 1:10 pm   

Spoko Żywka, jak coś to zażądamy cenzury xD
_________________
Spójrz, rozwiała się łkaniem- płakaniem
Radość moja po trawie, po rośnej...
 
 
     
Żywia



Posty: 109
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 3:28 pm   

nie wiem czy za późno nie będzie =_='

[ Dodano: Pon Gru 03, 2007 3:38 pm ]
do Radziecha!!!: wyślij mi statut w obecnej formie jeśli ten ze strony jest jeszcze nieuaktualniony,gadałam z p.Eckhardtem i powiedział zebym mu statut wysłała, popedź Deszcza z rozliczeniem, pytałam sie o wynajem, rozliczenia pieniędzy itd. jeszcze bedę z nim gadać, powiedział ze mi znajdzie wszelkie dokumenty na temat...polecił wejść na ngo.pl... z resztą jak wejdziesz sie dotlenić to mogę ci postarać się przekazać co się dowiedziałam...
 
     
Świetlana 




Wiek: 41
Posty: 46
Skąd: Radomsko
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 4:40 pm   

Może dobrze, że nie dotarliśmy na midgard. Walczyło ok. 15 Wślan na 60-70 przeciwników. Potem Ziemek - organizator wszystkich gości olał. W 5 minut ich rozkurzyli, Ziemek stracił ziemie, koniec wojny.
 
 
     
Radziech 




Posty: 247
Skąd: Zadruga Wierczan
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 10:49 pm   

no nie taki koniec, po raz kolejny pisze , ziemek nie równa się wiślanie, są jeszcze inni, rozmawiałem z Wojciechem , wytłumaczyłem sytuacje z nami, i jest spoko, następna bitwa na wiosne, mysle ze się powinniśmy sprężyc jesli chcemy myslec poważnie np o ogrodzieńcu
_________________
www.zadruga-wierczan.pl
 
     
Świetlana 




Wiek: 41
Posty: 46
Skąd: Radomsko
Wysłany: Sro Gru 12, 2007 8:44 am   

Rozmawiałam już o dniach rska, i nasz udział jest mile widziany. Będę temat dalej pilotować, jak również festynu powiatowego i projektu dla starostwa. Wiem, nie pokazuję się, ale ostatnio jest u mnie tak jak jest. :( Obiecuję poprawę i gdy przyjdę, wszystko omówimy odnośnie pokazów przyszłorocznych. Do tego dochodzi wośp, a więc mamy 4 tematy do omówienia :)
 
 
     
Radziech 




Posty: 247
Skąd: Zadruga Wierczan
Wysłany: Sro Gru 12, 2007 11:15 pm   

ja walcze z urzedem skarbowym, aby uzyskac nip, burokracja i wszechwładza uredników mnie rozwala
_________________
www.zadruga-wierczan.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Reklama